Ez már komolyabb - álarc, tollakkal díszítve

UPDATE:
Katt ide - aktuális blogbejegyzéseimet már a Decorpub hobbiműhely oldalán olvashatod!



A lentebb bemutatott álarcok gyorsan és egyszerűen készíthetőek el. A tollas álarchoz is inkább türelem szükséges, a toll pihéi repkednek, és mindig oda akarnak ragadni, ahova mi nem szeretnénk.

Megpróbálom egy egyszerű álarcon bemutatni, hogy ezt a kényes tollat is lehet könnyen használni, az eredmény mégis látványos lesz!


Felhasznált anyagok és eszközök:

-a tollhoz színben illő dekorgumi (egy A/4-es lapból két álarc jön ki)

-Pentart hobbiragasztó, vagy Pentart ragasztólakk

-Csillámpor

-színes tollak (marabu és indián)

-csillámzselé (én itt a Sparklert használtam)

-ragasztópisztoly

A már ismert formát kivágtam kék dekorgumiból. A matt gumilap nem volt elég elegáns a tollhoz, ezért a felületet lekentem Pentart ragasztólakkal, majd a kék tollal egyező színű csillámport szórtam rá.

A ragasztólakk száradása után kis szakaszokban a ragasztópisztollyal ragasztót vittem az álarc körvonalára, és a toll szárát belenyomtam. Nem tudom, mi a rendes neve annak a kis csőnek, amiből a pihék kiindulnak, a lényeg az, hogy az a szár (nevezzük így) nagy segítség a toll rögzítésekor, nem szöszös, és kellően vastag ahhoz, hogy a ragasztó megfogja úgy, hogy a pihéket ne kenje össze.

A következő tollat is így ragasztottam fel, egy kis ragasztó , és belenyomtam a tollat. Körbevezettem az álarc körvonalán a tollakat, majd a felső részhez az indiántollból kicsi "csokrot" készítettem: visszavágtam a toll szárát addig, ahol a pihék elkezdődnek, ezután rendezgettem el az álarcon. Az indiántollat szintén ragasztópisztollyal ragasztottam fel. Természetesen használhatunk hobbiragasztót is, de a ragasztópisztoly használata lényegesen egyszerűbb tollak esetében.

Az álarc közepén látható "csokror" egyetlen ragasztópöttyel rögzül az álarchoz, ezt a ragasztópöttyöt Sparkler csillámzselével fedtem le. Ezzel a zselével áthúztam a toll-csokor szárait is, és körben a marabutoll szárát is. A marabutoll szárát azért jó átrajzolni a csillámzselével, mert így korrigálhatjuk az álarc körvonalát is. A szem nyílását is kiemeltem a csillámzselével úgy, hogy a szemhéj vastagabb vonalat kapott.

Miután végeztem a zselé felhordásával, ráfújtam a tollra, az néhol beleragadt a zselébe, így a zselé a tollpihék alól csillan ki.

Az első bejegyzésekben bemutatott jégkristályos álarc mellett ez a kedvencem most. Nagyon látványos, mégis egyszerű az elkészítése.

A tollak rendelési számáról itt találsz információt:

http://www.pentacolor.hu/KT_KEL_EB.php

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html