Látványos - de egyszerű!

UPDATE:
Katt ide - aktuális blogbejegyzéseimet már a Decorpub hobbiműhely oldalán olvashatod!
<

Rögtön itt az első álarc.

Dekorgumi az alap, álarcnak ideális anyag, "kényelmes" a viselete, nem merev, nem nyom, nem hagy vicces lenyomatot az arcunkon. Ollóval könnyen vágható, felnőtteknek készülhet elegánsabb hangulatú álarc belőle - de a vidám színek és a könnyű megmunkálása miatt ideális gyermekek számára is.

Felhasznált agyagok:
-fehér dekorgumi (egy A/4-es lap két álarcra elegendő!)
-Pentart Rub-on transfers (átkaparós matrica)
-Leeho Sparkler glitter glue (csillámzselé)


Kivágtam az álarcot, majd a matrica motívumait körbevágtam, és a matricához mellékelt spatulával átkapartam a felületre azokat elszórtan. Ennél a jeges álarcnál nem fontos a pontos illesztés, de ha erre van szükségünk, a minta felhelyezését segíti az átlátszó hordozó, amin a matrica van.
Matricázás után színben illő Sparkler csillámzselével körberajzoltam az álarc körvonalát, és a minták közé és a jégkristályokra is pöttyöztem a zselével.
Majd kap még kalapgumit, de lehet, hogy ezüstös organza-szalagot, az kicsit elegánsabb talán...

Látványos álarc, mégis gyorsan, egyszerűen készíthető el a fenti anyagokkal.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép!

Esetleg a sablont - ami alapján kivágható - is rakhatnál be mellé, mert kézzel "tervezni" nagyon komplikált.

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html