Maszk csillámló zselével

Ez a maszk nem a kedvencem, nem volt szerencsés a sötétkék szín alapnak, de legalább látszik, mennyire fontos lehet a színválasztás.
Azért vegyük végig, hogyan is készült:

Felhasznált anyagok:

-maszk

-Pentart matt akrilfesték - de ne kéket válassz!

-Pentart fényes lakk

-Leeho 3D díszítőtoll

-Leeho csillámzselé

A maszkot lefestettem Pentart akrilfestékkel, majd száradás után lelakkoztam a fényes lakkal.

Ceruzával rárajzoltam a maszkra az álarc körvonalát, majd azt 3D tollal átrajzoltam. Csillámzselével kitöltöttem a kontúrt.

Nemrég említettem, hogy a csillámzselé nagy felületen alkalmazva a száradás közben megrepedezhet. Ez történt itt is, de nekem nagyon megtetszett, nem korrigáltam utólag, hanem örültem a megrepedt csillámzselének.

Ez a maszk is látványos, mégis egyszerűen készíthetsz ilyet Te is.

Csak ne kéket.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html