Maszk decoupage technikával



Ez is egy egyszerű maszk, bár igaz, elkészítése időigényes.

A menet itt is a szokásos: szalvétázott dekorgumi a csörgősipka és a nyakdísz, a szem körül csillámzselé a díszítés, mindehhez az alapot egy Pentart akrillal festett álarc adja.

Felhasznált anyagok és eszközök:
-világos dekorgumi (ide már kettő lap kellett)
-Pentart akril (antik arany)
-Pentart ragasztólakk ( a textilhez ajánlott)
-Leeho Glitter Glue
-szalvéta, ragasztópisztoly, aranyszínű díszes zsinór, és csörgők a sipkára

A szalvétásdobozomból olyan szalvétákat választottam, ami színben és stílusban is illeszkednek egymáshoz, azaz megpróbáltam olyanokat keresni, nekem itt a zöld, a bordó és az arany volt a közös szín. Jó, ha olyan szalvétát találunk, aminek a mintája textil mintájához hasonlít.

Lefestettem a maszkot a Pentart antikarany festékével, ez egy áttetsző festék, két réteget kentem fel.

Míg a maszk száradt, kivágtam a háromszögeket a dekorgumiból, Pentart ragasztólakkal felragasztottam a szalvétákat mindkét oldalára. Itt is a textilre való ragasztólakkot használtam, ez kellően rugalmas marad száradás után is.

A háromszögek élét és kontúrját Pentart akrillal kiemeltem, természetesen itt is lehet bármi egyéb színezőt használni, ami kézre áll.

Ceruzával a szem köré kacskaringós mintát rajzoltam, majd azt kiemeltem Leeho Glitter Glue csillámzselével. Száradás után a zselé eltűnt, csak egy csillogó minta maradt meg. Kiemeltem a szem vonalát is.

A szalvétázott háromszögeket ragasztópisztollyal felragasztotam a homlokvonalra, és a maszk alsó arcélére is, majd az aranyszínű bortnival díszítettem a csörgősipka alját, és végig a maszk vonalát. A bortni elfedte a dekorgumi élét, és szép dísze lett a maszknak.

Időigényes, de mégis egyszerűen elkészíthető maszk ez is, nagyon élveztem a készítését!

Most ennyit a maszkokról, álarcokról, a Valentint megpróbálom elsumákolni, pl. szabadságra megyek, vagy hasonló... aztán folyt.köv egyéb farsangi kiegészítőkkel!

Addig is: jó készülődést! :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html