Pillangó álarc

UPDATE:
Katt ide - aktuális blogbejegyzéseimet már a Decorpub hobbiműhely oldalán olvashatod!
<

Felhasznált anyagok:
- fehér dekorgumi
-Leeho 3D Jewerlry color pen (gyöngyházfényű 3D toll)
-Leeho Glitter Glue (csillámzselé)
-Leeho Sparkler Glitter Glue ( színjátszó csillámzselé)

Egy pillangó formáját kivágtam fehér dekorgumiból, majd felrajzoltam a "mintát". Ezt is kedvelem a dekorgumiban, nagyon egyszerűen lehet rajta jelölni, akár egy ceruza is használható nyomot ad, a grafitceruza nyom nélkül eltávolítható róla radírozással.
Miután megvolt a pillangó osztása, a gyöngyházfényű 3D tollal áthúztam a mintát, ez hasonló, mint amikor üvegmatrica-festékkel kontúrozunk.

Az így kapott területeket feltöltöttem a csillámzselével, majd a pillangó körvonalát is megrajzoltam a 3D tollal.

A csillámzselének száradnia kell legalább egy napot, mielőtt hordható lesz az álarc.

Egyszerű - mégis színes, csillogó, látványos...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html