...még tojások...




Akkor, ha a mintánk határozott vonalú, ecsettel is körbefesthetjük a szalvéta felragasztása után - kinek hogy kényelmesebb. Határozott rajzolatú minta esetén is tépjük a szalvétát, egyrészt gyorsabb, másrészt jobban belesimul a háttérbe a papír felragasztás után.


Hamis patchwork-öt is készíthetsz festéssel, csak válassz több elütő színt, nekem a zöld és a sárga mellett ez a maszatolt terület nem emeli ki igazán a felület osztottságát, nagyon egybeolvad a zöld színnel.




Itt a tojást több cikkre osztottam ceruzával, majd a vonalat kicsit benyomtam. Az így kapott részeket különböző színűre festettem, és a végén a vágatokba tűztem gombostűvel egy sodort papírszalagot .

Pöttyözheted, nyomdázhatod is az elkülönülő felületeket - gyermekek számára nagyon ajánlom ezt a díszítést, az osztás közben felfedezi a tojás formájának szabályosságát, és a festésnél pedig megismerkedik a színek harmóniájával. Egy gyermeknek biztosan szebben sikerül ez a tojás, mint amilyenre nekem sikeredett! :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html