Egerezzünk!


Ez az egeres papír az egyik kedvencem:



asztali szettet készítettem belőle:





Szükséges anyagok és eszközök:
-Rizspapír
-Fa asztali szett
-Pentart kék és fehér akrilfesték
-Pentart decoupage ragasztó

Azt a területet, ahova a mintákat szántam, lekentem decoupage ragasztólakkal. Körbetéptem az egereket, és felsimítottam a felületre. A minta közepétől a szél felé mutató ecsetvonásokkal lekentem a rizspapírt is a ragasztóval.
Miután megszáradt, bevizezett tengeri szivacsot mártottam kék és fehér akrilba, és azzal körbemaszatoltam a mintákat: felhős felületet próbáltam utánozni. A maszatolás után a festékes szivacsot kicsit jobban vízbe merítettem, a tartók és a kapcsos tolltartó belső részét áttöröltem vele, hogy ott se a natúr fa színe látszódjon.

A festék száradása után vizes ecsetet mártottam a ragasztólakkba, és átkentem a tárgyakat, így az akrillal festett matt felület, és a papír ragasztózott felülete ugyanolyan fényű lett.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html