Szélforgók - mindenütt

Néha magam is meglepődöm, mennyire szeretek szélforgót készíteni. A gumilap mellé vidám színű dekortollakat használtam - minél harsányabb a választott szín, annál feltűnőbb lett a forgóm.


Szürke szélforgó



Felhasznált anyagok:
-1db A/4-es szürke dekorgumi (egy nagy és két kicsi szélforgóra elegendő)
-Leeho puffasztható toll
-Leeho Sapphire toll
-Leeho Sparkler díszítő toll
-tű és flitter a szirmok rögzítéséhez


A kivágott szélforgót a szirmai összetűzése előtt Leeho puffasztható tollal díszítettem. Ez a toll olyan puffadás után, mint a színes borotvahab.
Mint egy matricakontúrozót, úgy használom: rajzolgatok vele a felületre, majd száradás után hajszárítóval fújni kezdem. Kell egy kis idő, míg átmelegszik a festék, de aztán egyszercsak habosodni kezd a minta.
Egy kis csillogást is kapott ez a forgó a pufifesték után, telepöttyöztem Sparkler tollal, majd az élére metálkék toll festékét maszatoltam az ujjammal.




Aztán a festékek száradása után összetűztem egy gombostűvel a szélforgót, hogy ne szakadjon át a kicsike tűfej, egy flittert szúrtam a tűre.




Csillogó szélforgó:




Felhasznált eszközök:
-lila színű dekorgumi
-Leeho Sparkler díszítőtoll

A menet ugyanaz: a kivágott formát Sparkler díszítőtollal összepöttyöztem, majd száradás után visszahajtottam és letűztem a szirmokat.




Aztán itt a többi is, puffadós festékkel összefirkált forgók:















Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html