Kagylós-kavicsos doboz



A lenti háncsdoboz is jól mutatja, hogy nem csak a felület teljes beborítására használhatod a dekorkavicsot és annak felragasztásához készült ragasztót, hanem képeidnek egyedi keretet is készíthetsz így!

Apró kövekkel kövekből készült az én dobozomnak a kerete is:



Felhasznált anyagok:
-fadoboz
-Pentart decoupage ragasztólakk
-szalvéta
-Pentart ragasztólakk dekorkavicshoz
-kvarchomok (a szalvéta alá)
-zúzott kavicsok
-csigák, kagylók

A dobozomat nem festettem, hanem bekentem a kavicsragasztóval a felületét, és kvarchomokot szórtam a ragasztóba. Minden oldalára homok került.
A tetejére felragasztottam, majd lelakkoztam a szalvétát decoupage ragasztólakkal - az alatta lévő homok egyenetlen alapot adott a szalvétámnak.
Száradás után a kép keretének szánt területet beragasztóztam a kavicsragasztóval, és a motívumon látható partot is. Zúzott kavicsot potyogtattam a felületre, ragasztós ecsettel a helyükre tologattam a kavicsokat, majd ráraktam néhány tengeri kagylót is a keret aljára. Nem kell ám nagyon odafigyelni a kavicsok illesztgetésére, ha ragasztóhoz ér a kavics, odaragad rendesen a felülethez.

A végén az egészet lelakkoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html