Ovális háncsdobozok



Van néhány szett a Pentacolorban, amit különösen nagyon szeretek, egymásba rakott dobozok ezek, ha kinyitod, van benne egy kisebb, aztán abban is van egy..., tisztára, mint a матрёшка.
Ideális decoupage technikához! Ha nagy a kiválasztott minta, akkor a nagyobb fedelűt díszítem fel - ha egy kicsike minta tetszett meg, akkor a legkisebbet veszem ki a szettből. A forma sem gátol a díszítésben, van ovális, kerek, négyzetes, szív alakú szett is, van papírból, és háncsból(vékony falemez) készült is.

Ezek a dobozkák az ovális szett három legkisebb eleméből készültek, elkészítésükben nincsen semmi turpisság: alapozás után a körbetépett motívumot a decoupage ragasztólakkal lekent felületre simítottam, majd fentről is átkentem a ragasztóval. Pentart kétlépcsős repesztővel megrepesztettem a felületüket - tuképp ennyi az egész.
A kék doboz nem lett repesztve, ott az egész dobozt a motívum színével harmonizáló kék akrilfestékkel árnyaltam tengeri szivacs segítségével.



Hopp, egy fontos dolog: a háncsdoboz fedelének peremén van egy illesztés. Jó, ha az az illesztés nem pont a nézőpont felé esik, ha háncsdobozhoz kezdesz, ezt vedd figyelembe - nekem mindig csak a rizspapír felragasztása után jutott az eszembe! Hatos szettből egyetlen doboznál sikerült jól felragasztani a mintát, azért ez igen rossz arány....

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html