Repedéééés!


Hopp, egy apróság, de fontos lehet!

Ezen a képen látni lehet egy repedést:



A paszták általános jellemzésénél kifelejtettem, hogy vannak összefüggő felületet eredményező, és vannak repedezett hatást produkáló struktúrpaszták is.

A Pentart struktúrpasztája NEM REPEDEZIK MEG!
Direkt nem.
Még hő hatására sem.
Ez biztos - naná, hogy rögtön kipróbáltam!

Vannak olyan anyagok, amelyek vastagon felhordva a felületre, hő hatására megrepedeznek. A Pentart struktúrpasztáját hőlégfúvóval melengettem kicsit, de annak esze ágában sem volt megrepedezni, sőt, szépen kisimult a felületen a nagy gonddal megformázott mintázatom.
Ebből az a tanúság, hogy nem 500 fokon kell szárítani a felületet, mert az kifekszik.
Elég, ha hajszárító melegségével közelítesz hozzá!

De mi a megoldás, ha mégis repedezett felületet szeretnél?!
Szólj az Olivérnek, a vegyészünknek, hogy készítsen - ugyanis van neki, én már kipróbáltam, nagyon izgalmas anyag! :)

A fenti repedés oka amúgy az, hogy a vászon a műhelyrehabilitáció áldozata lett (nagytakarítás közben véletlenül a hátoldala beleakadt egy csavarhúzóba).

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html