Szavanna - rizspapíron




Mikor a rizspapírról írtam, említettem, hogy nagy egybefüggő papírt is könnyedén fel lehet ragasztani egyben ráncosodás nélkül, ellenben a szalvétával. Ez a kép úgy készült, hogy egy falapot lekentem Pentart decoupage ragasztólakkal, majd rásimítottam a hatalmas 70x25 cm-s rizspapír-posztert. Kinyomkodtam a levegőt gondosan alóla, és fentről is lekentem ragasztólakkal.
Ha azt szeretnéd, hogy a fa -vagy egyéb felület- struktúrája pontosan kirajzolódjon, akkor felragasztás előtt a rizspapírt mártsd vízbe, és papírtörlővel itasd le eztán a vizet a mintáról.

A fának azon részeit, amit nem takart a papír, piros, narancs és bordó színű Pentart akrillal maszatoltam össze: egy tengeri szivacsot vízbe mártottam, és egy kicsi festéket tettem a szivacsra. A tengeri szivacs nem hagy éles foltokat, ideális az efféle maszatolásokhoz.








Egy falap, egy szál rizspapír, ragasztó, és kevés festék - néhány jól megválasztott anyag csupán, és máris hatásosabban dolgozhatsz!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html