Varese decoupage papír




Megérkezett az olasz Varese decoupage papír első adagja, hoztam ízelítőt.

Nekem nagyon tetszenek, bár tény, nem arattak osztatlan sikert. Egyik drága kolleganőm, Ági, mikor meglátta, egyszerűen csúnyának nevezte a kedvencemet :) Kénytelen voltam még aznap éjjel egy papírtartót beburkolni vele.
Másnap már nem érdemelte ki a csúnya jelzőt a kedvenc papírom - vagy csak igyekezetem miatt változott a véleménye...?!

Ez a kedvencem, a csigamintás - ugyan madár van rajta, mégis csigás papír marad nálam. Ebből készült a levéltartó is, amit már láthattál a PeCsa-ban.:





Ez az anjou-liliomos:





Ez egy indamintás:




Ez a három papír aranyszínű felülnyomással készült, ezt próbáltam a közeli képeken megmutatni.

Ez pedig már egy térképes - jól jöhet, ha pasis mintát keresel:



A ragasztásukról pár szó: ragasztóval lekent felületre fektetem a bevizezett, majd letörölt és szintén beragasztózott papírt, és kipaszírorom a papír alól a nedvességet. Eddig megnyúlást, vagy egyéb furcsa viselkedést nem tapasztaltam ezeknél a papíroknál sem.

Aranyszínű felülnyomásuknak köszönhetően igen elegáns darabok lesznek a Varese papírral díszített tárgyak. Jól illenek hozzá a strasszok is, én pl a csigaminta minden középső pöttyére ragasztottam egy aranyszín kicsi strasszkövet. Giccsesedésmentes, ámde nagyon finom díszítésű levéltartóm lett így, hamarosan azt is megmutatom itt!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html