Hólabda

Van egy hatalmas, szétnyitható polisztirolgömb, akkora, mint egy labda.
Ez lett belőle:










Szükséges alapanyagok:
-hatalmas polisztirol gömb (itt a 20cm-s)
-Pentart decoupage ragasztólakk
-Pentart hópaszta
-Decomania rizspapír
-strasszkövek
-dekorpáka a strasszkövek felhelyezéséhez





Az elkészítése roppant egyszerű: a madaras rizspapírból kitéptem a motívumokat, majd nagyjából meghazároztam a helyüket. Nem alapoztam, nem ragasztóztam alá, csak fentről kentem át a rizspapírt ragasztólakkal.
Nem is vártam meg, hogy megszáradjon, rögtön körbepacsmagoltam hópasztával a mintákat. Az a jó a Pentart hópasztában, hogy nagyon szépen fed, nem kell vastag rétegben felhordani ahhoz, hogy a polisztirol mintáját, vagy bármi mást elfedjen. Noés nagyon könnyű is! Ugyan ez a focilabda méret nem kerül fára, de kisebb gömbök sem húzzák le az ágat, ha ezzel a hópasztával díszíted!







Persze néha ki kell várni a paszta száradását ahhoz, hogy az összes minta körül dolgozni tudjunk. Egy poháron, vagy egy befőttes üvegen jól meg lehet támasztani a száradásig.




Ezen a papíron, éppúgy, mint a téli házas képnél nagyon jól használhatjuk a strasszokat díszítéshez: adja magát a képen a kövek helye.
Felmelegítettem a dekorpákát, a megfelelő homorú fejet használva felvettem a strasszköveket - és a helyükre illesztettem a köveket. A páka megmelegíti a köveken lévő olvadós ragasztót, így a felületet nem is éri melegítés miatt hő. Vasalóval is rögzíthetőek a strasszköveink, ám polisztirol esetében bizony a vasaló megolvasztaná magát a gömböt is.








Ez is a boltban van már kilógatva. Felülről egy kettétört gémkapcsot szúrtam bele, az az akasztója.

A házas képpel ellentétben ezt valóban gyorsan elkészítheted - látványos, hangulatos díszed lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html