Farsang

Hamvazószerdáig van farsang - éjfélig még meg tudom mutatni azt, amit a kiállításról hurcoltunk haza.
És, ha álarcot idén már nem is készítünk, a felhasznált anyagok miatt pár sort megérnek.

Négy álarcot hoztam, mindegyik polisztirolból készült.
Mindben közös a metál ragyogás - hiszen ezek a színek nem csak a karácsonyi díszítéskor használhatóak.

Első egy összerakós álarc.
Pentart hobbiragasztóval összeragasztottam az elemeit, majd bronz színnel díszítettem. Elférne még némi díszítés rajta, ám önmagában a Pentart metál akrilfesték is szépen kiemeli remek fazonját:




Aztán itt van három egyszerű fazon - mindhez két-két Pentart metálpaszta kellett csak.

Készítésük roppant egyszerű volt: az álarc egészét lefedtem az egyik választott pasztával, majd az álarc "sarkába" pálcikával húztam foltosan lazán másik metálpaszta színéből.














Amit a Pentart metálpasztáról tudni kell:
Vízállóra száradó fémes ragyogású nem szemcsés paszta, különböző strukturált hatások elérésére.
Felhordhatjuk falappal, ecsettel, vagy bármi egyéb eszközzel. Száradás előtt formázhatjuk a felületét, ha nincsen más kéznél, akár az ecset végével is.
Önmagukban is jól mutatnak, de az összeillő színeket bátran keverhetjük.

A metálpaszta a Pentart metál-akrillal megegyező színben kerül forgalomba, így akár a két terméket is kombinálhatjuk.

A paszta száradása közben nem zsugorodik, nem repedezik.

Kellemes anyag, jó vele dolgozni, hatásos díszítés készülhet vele - és bár fentebb azt írtam, hogy "formázhatjuk", nálam ez mindig afféle cupantott felületet eredményez...


Jó próbálkozást! :)

Léhner Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html