Még szegecselés...



A már mutatott szegecselt dobozok közül most is egy komor dobozt mutatok - viszont ez a minta már elviseli a fényes szegecset is.




A felhasznált papír (2A119)





A doboz készítése a szokásos: alapozás matt sötétzöld akrilfestékkel, aztán száradás után szárazecseteléssel bordó festék (vagy fordítva).


Papírt vízbe mártottam, letörölgettem, lekentem ragasztólakkal, majd a leragasztózott felületre simítottam. Kipasszíroztam a levegőt a papír alól - és fentről is lekentem ragasztólakkal.


Mikor megszáradt az egész, akkor átkentem Pentart fényes lakkal a dobozt.



A fényes lakk száradása után a fényes szegecseket négy felé osztottam, minden negyed körcikk(azaz ovál) megkapta így az egyenlő mennyiségű fémdíszt. Ennél a doboznál 3mm-es aranyszínű felvasalható díszt használtam (270301).






Pákával a helyükre olvasztottam a fémeket - és kész is lett a szegecselt dobozom.



A többi szegecs már csak ráadás volt. A maradékot szétosztottam és rögzítettem.
Nem kell nagyon pontosan dolgozni, ha véletlen csámpás egy-egy dísz, akkor újra felmelegítve odébb lehet tologatni azt.
Jó szegecselést!
Léhner Csila

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html