Challenge Day - a második nap



A második nap sajnos nem arról szólt, amiről kellett volna a szomszédos tűzeset miatt.


Két kép viszont készült







Itt már kicsit alakul az elképzelés.
Azaz itt már van egy elképzelés - amit persze nyomban át is lehet alakítani.
Az biztos volt, hogy a hosszú hétvége miatt nem fogok üvegeshez futkosni a kredenc ajtajával. Inkább fehérre festettem és az egész üveget leragasztottam fehér rizspapírral.
Erre amiatt van szükség, hogy a rizspapír motívuma ne ugorjon le a rostok miatt a sík felületről. Rostos alap, rostos mintával - még az utólagos árnyalás is könnyebb lesz (ha lesz).



A fenti kép ne tévesszen meg senkit, a csempékre nem én festettem a teáskancsót. Viszont sikerült az egészet alaposan összemaszatolnom - most vagy lefestem a csempét is, vagy lesikálom.... Hmm.
Úgysem szerettem azokat a teáskancsókat...

És különben is milyen klasz lesz az eredeti tiling-technika...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html