Behavazva

Behavazás - szó szerint.

A következő tegolára semmiképpen sem lehet azt mondani, hogy bonyolult:


tegola decoupage


Szükséges anyagok és eszközök:
-nagy fehér tegola
-Decomania téli házakat ábrázoló rizspapírja
-decoupage ragasztólakk
-fehér színű levegőn száradó gyurma
-terrakotta színű levegőn száradó gyurma
-akrilfesték
-hópaszta
-csillámragasztó, esetleg strasszkő

Ezt a papírt használtam (5046)


tegola decoupage




Elkészítése:
Kitéptem a a papírról az erkélyt a bejárattal, majd egyben felragasztottam a natúr cserépre (ragasztó-papír-ragasztó) .

Eddig olyan nehéz kábé, mint felnyalni egy gipszlapra egy szalvétát!


tegola decoupage




Ez a nagy darab papír a cserép jó részét le is fedi rögtön, az emeleti erkély fölé kellett már csak egy szóló ablakot ragasztanom.

tegola decoupage



Ez a papíron a házfal hasonló színű, mint maga a cserép. A fenti ablak köré ezért csak nagyon kevés akrilfestékes kiegészítés volt szükséges.

A ragasztólakk és az akrilfesték száradása után lelakkoztam hígított decoupage rag.lakkal az egész cserepet, hogy minden része egyenletes fényű legyen.


A tetőcserép nem más, mint egy ceruzára feltekert szimmetrikus trapéz, aminek a magassága 2,5 cm, párhuzamos oldalai pedig 1 cm és 2,5 cm - azaz pont, mint eddig... Két sor szembefordított cserepet tettem fel a tegola felső ívét követve tetőnek. Terrakotta színű levegőn száradó gyurmából készítettem.


tegola decoupage



A talapzat is gyurmából készült.
Levágtam egy darabot, majd kilapogattam és a tegola elejéhez igazgattam. Száradása után ragasztópisztollyal rögzítettem.

decoupage tegola



A készítés legévezetesebb része az volt, amikor a fenyőkre és korláton lógó girlandokra csillámragasztót tettem, majd hópasztát halmoztam a talapzatra és a terőcserépre is. Az emeleti ablak fényfüzére strasszkőből készült - azt is belepte a hó természetesen...

Ennek a cserépnek a feldíszítése pont annyira "nehéz", mint egy téli havas kép elkészítése, csak a formája más.
És ezt, mint a faliképet, szintén fel lehet akasztani a falra - de az ünnepi díszbe öltöztetett lakásban bárhol is remek látvány lesz!

Jó munkát!

Léhner Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html