Nagy falu nagy gömbben

Nem csalódtam - bizony kedvence lett másnak is a kivágós papír.

Ha jártál mostanában a Pentában, akkor láttad a kicsi gömb mellett a nagyobb gömböt is, ennek a készítését szeretném most megmutatni.



Az alap egy kézilabda nagyságú szétnyitható gömb, aminek nem tudtam Vicenzában az ottani kreatív vásáron ellenállni. (vásárképek később).

A kicsi gömb példájára készül a nagy is, csak a méretek másak. Nagy Casette papírt használtam, amin a 3-3,5 cm-s házikók vannak.


Alap itt is a polisztirol lapból kivágott, a gömb felezőjénél kicsit kisebb körlap.
Ez azért is jó, mert ellenben a kartonlappal, nem hajlik meg a rákerülő nedvesség hatására.
Ezt a polisztirol lapot 3D panel néven vásárolhatod meg a Pentában, egy csomagban 2db A/4-es 2mm-s lap van. Ez a vékonyság már ollóval vagy sniccerrel is vígan vágható. Mégcsak nem is nyekereg :).






A körlapra pár darab tört polisztiroldarabot ragasztottam, ez lett a domb, amin a harangtorony áll. Felragasztás után az egész dombot és a talapzatot befedtem hópasztával.

Mikor a hópaszta megszáradt, felragasztottam a viskókat, készítettem dekormohából fenyőfát, majd az egész falut leavaztam.





Ahogy a kicsi gömb esetében, itt is lefestettem beülről a két félgömb alját, majd beragasztottam az egyik felébe a falucskám talapzatát.





A kis falum elé kisvonat került a ceruzával rajzolt sínek közé - persze a vonat sem alaptartozék ám, mint ahogy a hóember sem.



Mivel most nem dobozra, hanem gömbbe került a falu, azért vigyáztam arra, hogy a gfalu mindegyik oldaláról szépen látható legyen.





Továbbra is azt gondolom, érdemes ezeket a falucskákat építgetni - nemcsak építésük, hanem fogadtatásuk is nagy örömet vált ki!

Léhner Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html