Csillogó angyalkák




Kedvelem ezt a papírt, mintái gyengéden kontúrosak, a háttér bárhol folytatható - ideális decoupage technika kedvelőinek, jó vele szöszmötölni!


Mikor megjelent a papír, tegolára tettem fel és nagyon élveztem, hogy a háttere nemcsak engedi, hanem szinte várja is a térbeli kiemeléseket.






Fehér struktúrpaszta felhalmozása után azt maszatolhattam kékesre egyik részén,



maszatolhattam lilásra másik részletén, persze mindvégig fehér szín hozzáadásával közeledve a papír eredeti színéhez.



Most ezzel a papírral egy üvegtányért díszítettem, amit Pentart glitteres ragasztólakk tett csillogóvá .







A tányér díszítése roppant egyszerű: egy megtisztított üvegtányér hátsó oldalát lekentem glitteres ragasztólakkal, majd rásimítottam a papírból körbetépett és benedvesített rizspapír motívumot. A papír kékségéből téptem még fecniket, ezt a mintám köré simítottam, így fedtem le az egész tányér felületét. A papírok felületét is lekentem a ragasztólakkal.


Tuképp itt be is fejezhettem volna a tányért, ám ebben a fázisban még a különböző árnyalatú papírfecnik találkozása kicsit látszódhat és nagyon áttetsző az egész tárgy, nem emelkedik ki a motívum sem még kellően.





A tányér hátoldalára a mintákra foltozva fehér akrilfestéket fogok felmaszatolni, a papírszélek köré pedig pici kéket teszek majd, így el lehet mosni a kontúrosabb papírszél-találkozásokat.


Az üveg díszítésekor nem, vagy csak korlátozottabban tudjuk kihasználni a felület-strukturálás adta lehetőségeket, ezért jön jól, hogy egy glitteres ragasztólakk használatával bővíthetjük az üvegdíszítési palettánk eszköztárát.



Léhner Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html