Aranyozott tányér

A decoupage papíron lévő két nagyobb két táncoló figurát körbevágtam. Benedvesítettem, majd a megtisztított üveg felületét (sacc/kb ott, ahova a minta kerül majd) lekentem decoupage ragasztólakkal.

A minta színoldalát is lekentem ragasztólakkal, majd a tányér hátoldalára illesztettem a két alakot. Kipaszíroztam a papír alól a levegőbuborékot, letöröltem az üveg felületéről a felesleges ragasztólakkot, átkentem a papír felületét is ragasztólakkal, majd hagytam megszáradni a ragasztót.




A tányér széleit kicsit kihangsúlyoztam fekete, szivaccsal egyenetlenül felnyomkodott akrilfestékkel. Szabálytalan formájú szivacsot válassz: pl. jó a nagylyukú autómosó szivacs darabja, vagy a mosogatószivacs dörzsis része is!




Mikor a festék megszáradt, letisztítottam a szabadon maradt üvegfelületet, majd nagyon vékonyan lekentem Pentart füstfólia ragasztóval.
Megvártam, míg átlátszóra szárad a ragasztó, és világosarany füstfólia lapokat simítottam a tányér hátoldalára.




Végül nem lakkoztam a füstfóliát, hanem két réteg fekete festékkel kentem le az egész tányér hátulját.

Ez a tányér nem a megszokott narancsos színvilágú afrikás stílus.
Talán pont emiatt nem is hétköznapi.



Üdv.:
Léhner Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html