Hóesés Afrikában

Van, hogy már megvettük a feszített vásznat az afrikás faliképünkhöz, de nem tudjuk, melyik papírt is ragasszuk rá... Ilyenkor mázolhatunk is magunknak egyet!

Egy feszített vászonra grafittal felvázoltam két pálcikaembert és egy darab fát halványan.



Kifestettem a figurákat - csak sárga, piros és barna akrilt használtam



Meghúztam a horizont vonalát is és a vászon felső részére hópasztát kentem...




A kép oldalára és az aljára átlátszó 3D kontúrozóval egyszerű sormintát rajzoltam,



...majd egymásra csúsztatva felragasztottam több fekéreg darabot és a kép jobb oldalára vmi száraznövényt - és nekiláttam megfesteni a hátteret.

Az egész háttér alapja a sárga szín volt, erre került később szárazecseteléssel és szivaccsal való nyomkodással piros és barna festék.




Lefestettem a fakérget, a 3D kontúrozó vonalait és a jobboldali növényt is.

A horizont bal oldalán a sárga festékre fehér akrilt is nyomkodtam...



...valahol itt hagytam abba a színekkel való maszatolást.

Igen kellemes időtöltés volt! :)

üdv.:
Léhner Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html