Kenya - folyt.köv.

A Kenya nevű decoupage papírról most egy színes fejet használtam díszítéshez - itt a harsány aranylapokat visszakoptattam kissé.

decoupage, aranyozas

Itt talán jobban látszik:

decoupage

Az egész dobozt lazán átkentem fekete akrilfestékkel, majd visszacsiszoltam a felpöndörödött farostokat.
Lekentem füstfólia ragasztóval, megvártam, míg átlátszóra szárad a ragasztó, majd az egész felületre aranyfüst lapokat simítottam.

Ekkor volt egy nagyon csillogó arany dobozom. Felületét egy drótkefével megsúroltam kicsit, így lett matt és nem homogén az aranyozásom.

Lelakkoztam a felületemet, majd jött a papír felragasztása.

decoupage

A papírt a hagyományos módon ragasztottam fel - felületet + bevizezett papírt beragasztóztam, majd felsimítottam.

Ennek a mintának nagyon aprólékosan díszített fejdísze van.
Ezek gyöngyszemeit és egyéb elemeit átlátszó 3D kontúrozóval emeltem ki.

decoupage

A 3D kontúrozó száradása után átlátszó lesz, de megtartja száradás után is a "testességét". Ezért az ezzel kiemelt részek kiemelkednek a síkból, olyan hatásúak lesznek, minta valóban göngyszemek díszítenék a fejdíszt.

decoupage

Mikor megszáradt a 3D kontúr, akkor a doboz éleit festésig visszacsiszoltam a papírral együtt, majd lelakkoztam az egész dobozkát.

Nem egy nagy szám, de jól begyakorolhatjuk vele az arany mattítását, karcolását és a 3D lakk használatát is.

L.Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html