Kenya - még mindig

Kenya a papír neve, de bizony a kivágott motívumok sokunknak nem a forró Afrikát juttatják eszünkbe, talán az általánosan használt vörösök és narancsok hiánya miatt - mindegy is, most ezüstözzünk!



Mint ahogy az aranyozott tányér esetén, itt is ugyanúgy készültek az alapok:
-mintát körbevágtam
-felragasztottam a megtisztított tányér hátoldalára
-kipréseltem alóla a levegőbugyborékokat, a felesleges ragasztót
-fentről is lekentem ragasztólakkal
-megtisztítottam a tányér papíron kívüli részeit a ragacstól
-a tányér éleire fekete akrilfestéket nyomogattam egyenetlen felületű szivacsdarabbal
-annak száradása után az egész felületet lekentem füstfólia ragasztóval
-mikor átlátszóra száradt a ragasztó, ezüst színű füstfóliát simítottam a felületre

Eddig minden ugyanaz.



decoupage, aranyozas



Nem akartam, hogy csak homogén ezüstfelületem legyen, ezért egy fémes kefével körkörös mozdulatokkal összekaristoltam az ezüst felületét, majd az egész felületet lekentem fekete akrilfestékkel, így az ezüst karcolásaiban felbukkanó fekete festék kiemeli a karcolatokat is.

decoupage, aranyozas

Persze a fotózáshoz láma vagyok: vagy becsillan az üvegfelület, vagy szürkének látszik az ezüst - mindegy is, képzeljétek hozzá a képekhez, hogy ez egy fényes ezüst, itt-ott megvakargatva :)



...valahol itt untam meg egy időre ezt a kenyás papírt és visszatértem a francia udvarhoz.

Hamarosan a vizes matrica használata következik.


Üdv.:
Léhner Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
 
google0b5ce77239ac38b5.html